شناسهٔ خبر: 173592 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روز خبرنگار

روز خبرنگار مدیرکل راه وشهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، طی پیامی روز خبرنگار را به همه خبرنگاران، فعالان عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کهگیلویه وبویراحمد) متن پیام محمد راستا بدین شرح است:

بسمه تعالی

"ن و القلم و ما یسطرون"

اطلاع رسانی یک کار هنرمندانه است و به مساله خبررسانی باید به این چشم نگاه کرد که به نیت ترویج خیر باشد. مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هفدهم مردادماه، روز خبرنگار فرصت مغتنمی است تا از تلاش‌ها و زحمات خستگی‌ناپذیر همه خبرنگاران، روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و فعالان عرصه قلم در انعکاس مطلوب رویدادها و اخبار جامعه قدردانی کنیم.

بی شک نقش فعالان عرصه اطلاع رسانی در انتشار به موقع، صحیح و دقیق اخبار، ستودنی است و این نقش در شرایطی که شاهد توسعه رسانه‌های اجتماعی در بین اقشار مختلف جامعه هستیم در پیشگیری از شایعات و انتشار اخبار نادرست بیشتر از پیش نمایان شده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید خبرنگار، محمود صارمی، فرا رسیدن ١٧ مرداد، روز خبرنگار این روز شکوهمند را به همه خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه نگاران و صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و مراتب سپاس و قدردانی خود را از حمایت های این قشر عزیز و زحمت کش که نقش عمده ای در انعکاس خدمات حوزه راه و شهرسازی در جامعه را داشته اند ابراز نموده و از خداوند سبحان برای ایشان در انجام رسالت حساس و خطیر تنویر افکار عمومی توفیق روزافزون مسئلت دارم.